החלפה והחזרה כספי עד 14 ימי עסקים
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדיניות משלוחים ביטולים ואחריות

זמני אספקה :

מועדי אספקת מוצרים הינם עד 5 ימי עסקים, באמצעות חברת שליחויות חיצונית עמה אנו

עובדים.

זמני אספקה כוללים ימי עסקים בלבד (א‘- ה‘) ואינם כוללים: את יום ההזמנה, ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג.

בנוסף, יתכנו גם עיכובים באספקה באזורים נקודתיים ומרוחקים בשל מדיניות חברת השליחויות או עקב עיכובים הנגרמים על-ידי צדדים שלישיים לרבות השפעות נגיף הקורונה ו/או כח עליון.

במידה וגורמים או אירועים שאינם בשליטת מפעילי האתר יעכבו או ימנעו את קיום מכירת המוצרים או את אספקת המוצרים שפורסמו באתר במועדים שנקבעו, האתר ו/או מי מטעמה של החברה יציעו לצרכן לבחור בין המתנה לקבלת המוצר או ביטול העסקה, וישיבו לו את מלוא כספו.

מדיניות ביטול עסקה/ החלפות, החזרות ואחריות:

ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מביצוע הרכישה חשבונית ובתנאי שהטובין לא נפגם ולא נעשה בו שימוש וזאת בהתאם ובכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן ובהתאם לאמור בתקנון באתר. הודעה על הביטול תימסר באמצעות טלפון או בדוא“ל.

ביטול עסקה בשל פגם בייצור:

כספו של הצרכן יוחזר תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול והמוצר יוחזר על חשבון החברה.

חשוב לציין כי במידה והלקוח החליט לבטל את ההזמנה בשל אי התאמה או כל סיבה אחרת ומעוניין להחזיר את המוצר שברשותו, אזי יחויב הלקוח בעלות משלוח של 50 ₪ עבור כל מוצר שברשותו ולכל כיוון או לחילופין יחזיר את המוצר בעצמו החלפה או החזרת מוצר מחייבת באריזתו המקורית – מוצר שיגיע ללא אריזה לא יזוכה או יוחלף.

חשוב להדגיש כי לעיתים נדירות תיתכנה סטיות קלות במידות המוצר.

במידה והזמנה בוצעה באתר והתגלה כי המוצר אזל מהמלאי רשאית החברה לבטל את ההזמנה או להציע מוצר חלופי שווה ערך. במידה והלקוח לא יהיה מעוניין במוצר חלופי, הזמנתו תבוטל ולא יחויב על המוצר.

החברה לא תישא באחריות לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת שביתות, תקלות בחברת שליחויות, פעולות איבה או כוח עליון ובהתאם לתקנון. במקרים אלו רשאית החברה להודיע על עיכוב באספקה.

החלפת מוצר במוצר אחר:

יש ליצור קשר בטלפון או בדוא“ל תוך 14 יום מקבלת המוצר ולעדכן באיזה מוצר הנכם חפצים.

החיוב/זיכוי ייעשה בגין ההפרש בין המוצרים (במידה וקיים).

במידה ואין באפשרות הלקוח להגיע, באפשרות החברה לספק שירות שליחה והחזרה של המוצר בעלות של 50 ש“ח לכל כיוון.

אחריות חברת "השטיח האדום" על מוצריה הינה למשך שנה אחת

 החל ממועד הרכישה המקורי אחריות זו תקפה לפגמים בייצור בלבד!

מובהר בזאת כי האחריות הנ“ל הינה בכפוף לשימוש נאות, שגרתי וביתי במוצר ואינה חלה על דהייה בצבע ובמרקם השטיח בשל שימוש או בשל חשיפת השטיח לתנאי שמש, חום, רטיבות, לחות וכו', העשויים לפגוע בו.

כמו כן, האחריות אינה חלה על נשירת שיער שאינה פלומתית וכן אינה חלה על כתמים מכל סוג שהוא, לרבות כתמים שנוצרו עקב שתן, ולרבות בלאי שנוצר עקב שאיבת אבק בעוצמה גבוהה ו/או תחזוקה לא נאותה של השטיח באמצעות תכשירים וכלי ניקוי כמו למשל אובדן של סיבים,

חתכים, קרעים ו/או השחתה עקב תחזוקה לקויה הנוספת אשר עשויה לפגום במראה השטיח ו/או באופן תחזוקתו.

פתח צ'אט
1
צריך עזרה?
שלום ????נוכל לעזור לך?