הזמנות
ניתן להגיע ולהתרשם מהמוצרים?
כן, ניתן להגיע לחנות התצוגה שלנו באשקלון רחוב צה"ל 28 בימים א'-ה' 09:00-17:00 בתיאום מראש בטלפון
על השטיח
כמה זמן ייקח עד שהמשלוח יגיע אליי?
זמן האספקה הוא עד 5 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה, למעט יישובים מרוחקים. שימו לב כי יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים, וייתכנו עיכובים באספקה מזדמנים באזורים ספציפיים.
כיצד אוכל לעקוב אחר ההזמנה שלי?
ניתן לשלוח הודעה בכל עת למספר הטלפון 050-7712707 ולקבל עדכון לגבי צפי האספקה של השטיח לבית הלקוח.
מה עלי לעשות אם השטיח משיל סיבים?
זה טבעי עבור רוב השטיחים להשיל סיבים במשך מספר חודשים, זו לא סיבה לדאגה. השטיחים אינם "נגמרים", והנשירה אמורה להיפסק לאחר זמן מה.
כיצד עלי לאחסן את השטיח?
ניתן לאחסן שטיחים מגולגלים, בהתאם למבנה שלהם. עם זאת, מומלץ לאחסן אותם בגליל ניילון אם האריזה אינה אטומה לחלוטין כדי למנוע הצטברות לחות שעלולה להוביל לריקבון.
איך אדע איזו מידה מתאימה עבורי?
ראשית, יש למדוד את אורך הספה (כאשר מתאימים שטיח לחלל הסלון). לאחר מכן ניתן להתאים את השטיח בקלות לפי הגדלים הסטנדרטיים הקיימים בארץ, כך שהשטיח יהיה בהתאם לגודל הספה או מעט ארוך ממנה בקצוות.
איך לפרוש את השטיח?
לאחר שהוצאת את השטיח מהאריזה, יש לפרוש אותו על גבי הרצפה וליישר כל קמט באופן ידני, או באמצעות דריכה בכפות הרגליים, תוך הפעלת לחץ על כל פני השטח של השטיח.
איך מומלץ לנקות ולטפל בשטיח?
במקרה של הצטברות אבק ולכלוך, ניתן לנקות עם שואב אבק או לנער את השטיח. במידה והוכתם, יש לספוג את הכתם היטב באמצעות בד או נייר, ורק לאחר מכן לנקות עם מעט מים וסבון.
השטיח שלי אינו במידה המדויקת בה הזמנתי אותו, מדוע?
ברוב המקרים השטיח תואם בדיוק למידות ההזמנה, אך לעיתים נדירות תיתכנה סטיות קלות במידות המוצר.
החזרות וביטולים
מהן העלויות החזרה/החלפה?
במידה והחלטת לבטל את ההזמנה בשל אי התאמה או כל סיבה אחרת, ניתן להחזיר את המוצר למחסני החברה ללא עלות.
ניתן גם לבחור באפשרות שליח חוזר, במידה והשטיח ארוז באריזתו המקורית. עלויות השילוח הן להלן:
שטיח עד מידה 160/230 יחוייב בסך 50 ש"ח לכיוון.
שטיח במידה 200/290 יחוייב בסך 100 ש"ח לכיוון.
שטיח במידה 240/340 יחוייב בסך 150 ש"ח לכיוון.
שטיח במידה 300/400 יחוייב בסך 300 ש"ח לכיוון.
האם ניתן לבטל את ההזמנה לאחר ביצוע התשלום?
כן, אתה יכול לבטל את ההזמנה שלך תוך 14 יום מביצוע הרכישה. נא להודיע לנו על הביטול בטלפון 050-7712707 או במייל Shoyahadas@gmail.com.
האם אני יכול להחזיר או להחליף מוצר אם הוא לא עומד בציפיות שלי?
כן, אתה יכול להחליף או להחזיר מוצר תוך 14 ימים מיום קבלתו. נא לוודא שהמוצר נמצא באריזתו המקורית, ללא שימוש וללא פגמים או לכלוך.
מה עליי לעשות אם אני מקבל מוצר פגום או שגוי?
אם קיבלת מוצר פגום או שגוי, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באופן מיידי בטלפון או בדוא"ל. אנו נדאג להחזרת הפריט ונשלח לך תחליף או נפיק החזר, בהתאם להעדפתך.
נוספים
האם צבעי השטיחים מדויקים באתר?
אנו עושים כל מאמץ להציג צבעים מדויקים ומייצגים באתר שלנו. עם זאת, בשל שינויים בהגדרות המסך, הצבעים עשויים להופיע מעט שונים באופן אישי.